Un projecte al servei de les persones i del medi ambient

Actualitat

Destrucció de Documentació Confidencial, per què necessites contractar el nostre servei?

Destrucció de Documentació Confidencial, per què necessites contractar el nostre servei?

Tota empresa, entitat o institució pot arribar a emmagatzemar un gran volum de documentació confidencial, la seva destrucció assegurant el compliment de la normativa actual pot convertint-se en una tasca complexa i feixuga.

Des de Femarec posem a la vostra disposició el Servei de Destrucció de Documentació Confidencial adaptada a les diferents necessitats dels nostres clients i assegurant el compliment de l’actual Llei de Protecció de Dades (LOPD) i el Reglament Europeu UE 2016/679 que exigeixen la correcta destrucció de documents confidencials siguin en format paper o digital i la garantia de la irrecuperabilitat de les dades confidencials que s’emmagatzemen.

A això, cal sumar-li que un cop finalitzada la destrucció, des de Femarec emetem el corresponent Certificat de Destrucció de Documents, on s’especifica el procés que s’ha dut a terme per a destruir els documents, i que serveix com a garantia davant inspeccions o auditories.

Un servei homologat i especialitzat que compta amb les certificacions UNE-EN-15713 en Destrucció Segura de Material Confidencial, l’ISO 14001 en criteris mediambientals i l’ISO 9001 de Qualitat i que garanteixen el compliment de tots els requisits exigits per la normativa, estalviant temps i preocupacions als nostres clients.

A Femarec treballem amb contenidors de màxima seguretat i tancats amb precinte per a dipositar la documentació, acordant el sistema de recollida sigui puntual o programada, i els transportem a les nostres instal·lacions amb vehicles autoritzats i localitzats per GPS en tot moment, on procedirem a la seva destrucció.

El nostre Centre Especial de Treball compta amb una destructora única a Barcelona amb una capacitat de destrucció de 1.200 kg per hora i amb un sistema de tambor magnètic que és capaç de separar automàticament el paper del seu suport augmentant la confidencialitat en tractar-se d’un procés automatitzat i assegurant en tot moment el compliment de la normativa internacional DIN 66399 que marca les directrius per dur a terme la destrucció confidencial de documents. Un cop finalitzat aquest procés, emetem el corresponent certificat de destrucció i reciclatge.

A més a més, contractar els serveis productius del nostre Centre Especial de Treball suposa un seguit de beneficis per a empreses i entitats que els permeten acomplir amb la Llei General de la Discapacitat.

Per a més informació, contacteu amb nosaltres al 93 303 53 28 o bé escriviu-nos a gestioderesidus@femarec.cat i elaborarem un pla d’eliminació de documentació confidencial adaptat a les vostres necessitats. 

Write a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Accessibilitat