
ADGG0208
Amb Certificat Professional
ACTIVITATS ADMINISTRATIVES EN RELACIÓ AMB EL CLIENT
(Nivell 2)
DURADA: 800 h.
- Teoria: 680 hores (Combinació de teòrica i pràctica)
- Pràctiques en empreses: 120 hores.
SORTIDES PROFESSIONALS
- Recepcionistes/telefonistes en oficines
- Operadors/es de central telefònica
- Treballadors/es administratius dels serveis d’emmagatzematge i recepció
- Recepcionistes en establiments que no siguin oficines
- Hostessa o auxiliars d’informació
- Operadors/gravadors de dades en ordinador
- Treballadors/es administratius amb tasques d’atenció al públic
- Auxiliar de suport administratiu en la gestió de compra i/o venda
- Auxiliar administratiu comercial
- Auxiliat de control i informació

- Tècniques de recepció i comunicació
- Processos de comunicació en les organitzacions i administració pública
- Comunicació interpersonal en organitzacions i administracions públiques
- Recepció de visites en organitzacions i administracions públiques
- Comunicació telefònica en organitzacions i administracions públiques
- Elaboració i transmissió de comunicacions escrites, privades i oficials
- Registre i distribució de la informació i documentació convencional o electrònica
- Operacions administratives comercials
- Atenció al client en el procés comercial
- Atenció al client en el procés de compravenda
- Comunicació d’informació comercial en els processos de compravenda
- Adaptació de la comunicació comercial al telemàrqueting
- Tramitació en els serveis de postvenda
- Gestió administrativa del Procés comercial
- Tramitació administrativa del procediment d’operacions de compravenda convencional
- Aplicació de la normativa mercantil i fiscal vigent en les operacions de compravenda
- Gestió d’estocs i inventaris
- Aplicacions informàtiques de Gestió comercial
- Ús d’aplicacions de gestió en relació amb clients/proveïdors (CRM)
- Ús d’aplicacions de gestió de magatzem
- Ús d’aplicacions informàtiques de gestió de la facturació
- Ús d’eines d’aplicacions de gestió de la postvenda
- Atenció al client en el procés comercial
- Gravació de dades
- Organització i manteniment del lloc de treball i dels terminals informàtics en el procés de gravació de dades
- Actuació personal i professional en l’entorn de treball de l’activitat de gravació de dades
- Aplicació de tècniques mecanogràfiques en teclats estesos de terminals informàtics
- aplicació de tècniques mecanogràfiques en teclats numèrics de terminals informàtics
- Ús de tècniques de correcció i assegurament de resultats
- Gestió d’arxius
- Gestió d’arxius, públics i privats
- Optimització bàsica d’un sistema d’arxiu electrònic
- Gestió bàsica d’informació en sistemes gestors de bases de dades
- Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en relació amb el client
- Ús bàsic d’una llengua estrangera en la recepció i relació amb el client
- Comunicació bàsica oral i escrita, en una llengua estrangera, en l’atenció al client i tractament de queixes i reclamacions
- Elaboració, en una llengua estrangera, de documentació administrativa i comercial
- Ofimàtica
- Sistema operatiu
- Tractament de textos
- Fulls de càlcul
- Bases de dades
- Presentacions i gràfics d’informació