Un projecte al servei de les persones i del medi ambient
EnsPbl_RelClientpng

ADGG0208

Amb Certificat Professional

ACTIVITATS ADMINISTRATIVES EN RELACIÓ AMB EL CLIENT

(Nivell 2)

DURADA: 800 h.

  • Teoria: 680 hores (Combinació de teòrica i pràctica) 
  • Pràctiques en empreses: 120 hores.

SORTIDES PROFESSIONALS

  • Recepcionistes/telefonistes en oficines
  • Operadors/es de central telefònica
  • Treballadors/es administratius dels serveis d’emmagatzematge i recepció
  • Recepcionistes en establiments que no siguin oficines
  • Hostessa o auxiliars d’informació
  • Operadors/gravadors de dades en ordinador
  • Treballadors/es administratius amb tasques d’atenció al públic
  • Auxiliar de suport administratiu en la gestió de compra i/o venda
  • Auxiliar administratiu comercial
  • Auxiliat de control i informació
DPCH_EMFO_69
  1. Tècniques de recepció i comunicació
    1. Processos de comunicació en les organitzacions i administració pública
    2. Comunicació interpersonal en organitzacions i administracions públiques
    3. Recepció de visites en organitzacions i administracions públiques
    4. Comunicació telefònica en organitzacions i administracions públiques
    5. Elaboració i transmissió de comunicacions escrites, privades i oficials
    6. Registre i distribució de la informació i documentació convencional o electrònica
  2. Operacions administratives comercials
    1. Atenció al client en el procés comercial
      1. Atenció al client en el procés de compravenda
      2. Comunicació d’informació comercial en els processos de compravenda
      3. Adaptació de la comunicació comercial al telemàrqueting
      4. Tramitació en els serveis de postvenda
    2. Gestió administrativa del Procés comercial
      1. Tramitació administrativa del procediment d’operacions de compravenda convencional
      2. Aplicació de la normativa mercantil i fiscal vigent en les operacions de compravenda
      3. Gestió d’estocs i inventaris
    3. Aplicacions informàtiques de Gestió comercial
      1. Ús d’aplicacions de gestió en relació amb clients/proveïdors (CRM)
      2. Ús d’aplicacions de gestió de magatzem
      3. Ús d’aplicacions informàtiques de gestió de la facturació
      4. Ús d’eines d’aplicacions de gestió de la postvenda
  3. Gravació de dades
    1. Organització i manteniment del lloc de treball i dels terminals informàtics en el procés de gravació de dades
    2. Actuació personal i professional en l’entorn de treball de l’activitat de gravació de dades
    3. Aplicació de tècniques mecanogràfiques en teclats estesos de terminals informàtics
    4. aplicació de tècniques mecanogràfiques en teclats numèrics de terminals informàtics
    5. Ús de tècniques de correcció i assegurament de resultats
  4. Gestió d’arxius
    1. Gestió d’arxius, públics i privats
    2. Optimització bàsica d’un sistema d’arxiu electrònic
    3. Gestió bàsica d’informació en sistemes gestors de bases de dades
  5. Llengua estrangera professional per a la gestió administrativa en relació amb el client
    1. Ús bàsic d’una llengua estrangera en la recepció i relació amb el client
    2. Comunicació bàsica oral i escrita, en una llengua estrangera, en l’atenció al client i tractament de queixes i reclamacions
    3. Elaboració, en una llengua estrangera, de documentació administrativa i comercial
  6. Ofimàtica
    1. Sistema operatiu
    2. Tractament de textos
    3. Fulls de càlcul
    4. Bases de dades
    5. Presentacions i gràfics d’informació

Demana més informació o inscriu-te ara!

    Població:*

    Telèfon*

    Situació laboral

    Quin curs o cursos t'interessen?*

    >> *Camps imprescindibles <<

    Condicions especificades a l'Avis Legal i a la Politica de Privacitat

    Marca conforme estàs d'acord amb les condicions legals: (requerit)

    Accessibilitat