Hola mestres!
Us presentem els Tallers Ambientals, una eina interactiva, totalment gratuïta, dirigida a les nenes i nens de primària on, de la mà de les treballadores amb especials dificultats del nostre CET, descobriran tot el que fem des de Femarec per preservar el Medi Ambient.
Es tracta d’un conjunt de jocs interactius i vídeos explicatius que promouen valors com el respecte envers la Natura i la diversitat social.
Creiem que és un contingut molt adequat i necessari per a les vostres criatures i us volem animar a participar-hi, només cal que ens envieu un mail demanant-nos l’accés a aquests continguts i us en facilitarem les claus sense cap més compromís perquè vosaltres accediu i els treballeu quan i com us vagi millor.
